De CliëntApp
Zorgcentrum St. Barbara werkt met een elektronisch cliëntdossier (ECD). Via de CliëntApp van St. Barbara kunt u als cliënt en/of als cliëntvertegenwoordiger veilig toegang krijgen tot het persoonlijk elektronisch cliëntdossier.
Zorgcentrum St. Barbara werkt met een elektronisch cliëntdossier (ECD). Via de CliëntApp van St. Barbara kunt u als cliënt en/of als cliëntvertegenwoordiger veilig toegang krijgen tot het persoonlijk elektronisch cliëntdossier.
De CliëntApp:
Met de CliëntApp heeft u als gebruiker de regie in handen om zelf te bepalen wie er toegang krijgt voor de gehele CliëntApp of wie alleen kan meegenieten van de momenten (bijv. foto’s van activiteiten) die gedeeld worden.
Er zijn twee verschillende rollen in de CliëntApp:
Om gebruik te kunnen maken van het cliëntportaal is altijd toestemming nodig van de cliënt of van de cliëntvertegenwoordiger. Nadat de toestemming is verwerkt door de administratie kan de gebruiker inloggen.
Als de cliënt zelf mee wilt kijken in het dossier, wordt de cliënt zelf automatisch beheerder en is tekenbevoegd. Zo niet, dan wordt de 1ste contactpersoon de beheerder en is tevens tekenbevoegd. De persoon die beheerder is voegt zelf de overige gebruikers van de CliëntApp toe én geeft hen 1 van de 2 rollen.
Download de “SDB Octopus CliëntApp” op je mobiel of tablet. De CliëntApp is niet te gebruiken op de computer.
Heeft u problemen met het registreren of bent u ingelogd en heeft u andere vragen of opmerkingen over de CliëntApp, neem dan contact op met ons kantoor via e-mail info@zorgcentrumstbarbara.nl of telefonisch via 0487- 571439.